ΑΔΕΚΕ

ΑΔΕΚΕ

Τετάρτη, 18 Μαΐου 2016

Πρόταση για αποχώρηση της ΟΛΜΕ από τον προσχηματικό «Εθνικό διάλογο για την Παιδεία» με το Υπουργείο Παιδείας

Στην συνεδρίαση του ΔΣ της ΕΛΜΕΣ, την Πέμπτη 12 Μαΐου 2016, κατατέθηκε για συζήτηση πρόταση της Αδέσμευτης Ενωτικής Κίνησης Εκπαιδευτικών (ΑΔ.Ε.Κ.Ε.) για αποχώρηση της ΟΛΜΕ από τον προσχηματικό «Εθνικό διάλογο για την Παιδεία» με το Υπουργείο Παιδείας.

Στην συνεδρίαση του ΔΣ κατά την συζήτηση συμμετείχαν 6 μέλη (2 ΔΑΚΕ, 3 ΑΔΕΚΕ, 1 ΑΕΚΕ) ενώ απουσίαζαν δικαιολογημένα 3 (2 ΔΑΚΕ, 1 ΑΔΕΚΕ). Στην συζήτηση που ακολούθησε η ΔΑΚΕ (Πάνου Ε. – Χατζηαντωνίου Δ.) καταψήφισε την πρόταση και υποστήριξε ότι είναι υπέρ του διαλόγου και εξέφρασε την άποψη ότι  οι ρυθμίσεις του ΥΠΠΕΘ είναι σε πλήρη αντίθεση με τα εργασιακά μας δικαιώματα, όμως αν διακοπεί αυτός ο «εθνικός διάλογος» κλείνεις την πόρτα του διαλόγου και πρέπει να πας σε απεργία.   
Την πρόταση καταψήφισε και η ΑΕΚΕ (Γρίψιος Α.) δηλώνοντας ότι υποστηρίζει την συμμετοχή στον διάλογο και ότι πρέπει να είμαστε (οι εκπαιδευτικοί) στον διάλογο που να γίνεται με αγώνες και με απεργία διαρκείας, ακόμα και από Δευτέρα (!).
Την πρόταση της ΑΔ.Ε.Κ.Ε. υποστήριξαν οι Τσιαούση Ν., Κεσούλη Λ. και Τασιάς Α.  
Οπότε, η πρόταση καταψηφίστηκε (3 υπέρ ΑΔΕΚΕ, 3 κατά – 2 ΔΑΚΕ 1 ΑΕΚΕ) με την ψήφο της Προέδρου (ΔΑΚΕ).
Η πρόταση της ΑΔ.Ε.Κ.Ε. για αποχώρηση της ΟΛΜΕ από τον προσχηματικό «Εθνικό διάλογο για την Παιδεία» με το Υπουργείο Παιδείας, είχε ως εξής:

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Πριν από λίγους μήνες η ΕΛΜΕ Σερρών αποφάσισε, κατά πλειοψηφία, να υποστηρίξει την συμμετοχή της ΟΛΜΕ στον “Εθνικό διάλογο για την Παιδεία”, ελπίζοντας αυτή τη φορά να γίνει πραγματικός διάλογος και θεωρώντας ότι δεν πρέπει να είμαστε στα πάντα αρνητικοί.

Δυστυχώς αυτό που γίνεται δεν είναι διάλογος. Οι τελευταίες εξελίξεις διέψευσαν και τον πλέον καλόπιστο ότι το Υπουργείο επιδιώκει έναν ειλικρινή διάλογο.

Το Υπουργείο, μέσω των παραγόντων του, καθημερινά ανακοινώνει διάφορα μέτρα και νομοθετεί διατάξεις που υποτίθεται ότι θα αποφασιζόταν στα πλαίσια του διαλόγου.

Τέτοιες είναι οι αλλαγές στο πλαίσιο πρόσληψης των αναπληρωτών, η κατάργηση του 3ωρου των υπευθύνων εργαστηρίου, το πρόγραμμα σπουδών για την Α και Β ΕΠΑΛ, τα μέτρα για τα νηπιαγωγεία, τα μέτρα για τα ολοήμερα σχολεία και άλλα.

Τα πάρε δώσε της κυβέρνησης με τον ΟΟΣΑ, η εμμονή του Υπουργείου να πορεύεται στον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής με βάση την “εργαλειοθήκη” του ΟΟΣΑ και τις “επικαιροποιημένες” εκθέσεις του, προμηνύουν την επιδείνωση της εργασιακής θέσης των εκπαιδευτικών και την χειροτέρευση της ποιότητας της εκπαίδευσης στην χώρα μας (μείωση αποδοχών, αύξηση ωραρίου, αύξηση ορίων ηλικίας για συνταξιοδότηση, έλλειψη υποδομών και υποστηρικτικών δομών στα σχολεία, αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, κλείσιμο και συγχωνεύσεις σχολείων, κενά καθηγητών, άρνηση πρόσληψης μονίμων εκπαιδευτικών κ.ά.)  

Είναι πια κωμωδία η συμμετοχή μας σε αυτόν τον προσχηματικό “διάλογο”.  

Για τον λόγο αυτό προτείνουμε:
Το ΔΣ της ΕΛΜΕΣ να αποφασίσει να ζητήσει από την ΟΛΜΕ να αποχωρήσει από τον   “Εθνικό διάλογο για την Παιδεία”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: